×

goodbiz.orodja

Za razvoj trga investicij z družbenim učinkom razvijamo orodja, ki bodo podjetjem in investitorjem pomagala bolje razumeti vrednost, ki jo ustvarjajo za družbo in okolje. 

Z orodji, ki jih razvijamo, spremljamo potrebe na trgu in izobražujemo podjetja ter investitorje.

Publikacija The Book of Goodbiz je posvečena rastoči in raznoliki skupnosti podjetnikov in podjetnic, ki podjetništvo razumejo kot orodje za naslavljanje družbenih izzivov in načrtujejo trajnostne poslovne modele z namenom, da bi te izzive naslovili. Prav tako je publikacija posvečena glasnikom Goodbiz in mednarodnim vrstnikom programa Goodbiz. - vsem organizacijam in posameznikom, ki reinovirajo finančne in ne-finančne vire, da bi zgradili boljše podporne sisteme za pionirje boljše ekonomije. 

S klikom na to povezavo se prepustite inspiraciji slovenskih in evropskih podjetij z družbenim učinkom, podpornih organizacij, pridobite orodje za upravljanje z vašim družbenim učinkom ter si podučite o slovenskih in evropskih trendih. Vabljeni k branju!

Navkljub vedno večji prepoznavnosti podjetništva z družbenim učinkom, povečanega števila podjetij z družbenim učinkom ter zanimanja za podjetništvo z družbenim učinkom, je še vedno zelo malo kapitala na trgu, ki bi ta podjetja spodbujal pri njihovi rasti in razvoju.

Da pa podjetja z družbenim učinkom lahko rastejo, potrebujejo investicije. Vljudno vas vabimo vas, da tudi vi sodelujete pri analizi tega kaj je potrebno, da postavimo temelje trga v Sloveniji tako, da rešite vprašalnik ‘Povpraševanje in ponudba na trgu investicij z družbenim učinkom v Sloveniji’.

Serija video posnetkov z glasniki programa Goodbiz je nastala z namenom, da razširimo dober glas o slovenskih in evropskih pionirjih boljše ekonomije - to je podjetnikov in podjetnic, ki s svojim trajnostnim poslovnim modelom rešujejo enega ali več izzivov sodobne družbe ter podpornikov tega mladega, a hitro rastočega sektorja. V kampanjo je vključenih 33 glasnikov in glasnic programa Goodbiz. Video baza Goodbiz kampanje pa vključuje tudi posnetke predavanj, predstavitev in okroglih miz, ki so potekala v okviru Goodbiz programa v letih 2017-2018.  

Spoznajte zakaj Goodbiz podjetniki počnejo kar počnejo in zakaj predstavniki gospodarstva, javnih institucij in podpornih organizacij verjamejo, da je družbeni učinek posel prihodnosti. Vse to in še več v največji Youtube bazi v slovenskem jeziku posvečeni promociji in razumevanju podjetništva, družbenega učinka in podjetništva z družbenim učinkom.

Goodbiz podjetja so bila ustanovljena z namenom, da ustvarjajo pozitivno družbeno in/ali okoljsko vrednost na poslovno trajnosten način. To počnejo skozi načrtovanje inovativnih in vključujočih poslovnih modelov, storitev in produktov, ki prispevajo k bolj vključujoči in trajnostni družbi. So pionirji nove ekonomije, ki so predani ustvarjanju vključujočih delovnih mest, dvigu družbene vključenosti in bolj podjetne družbe ter trajnostne ekonomije. Učinke, ki jih ustvarjajo preverjajo, merijo in upravljajo z namenom, da bi povečali pozitivne družbene učinke svojega poslovanja. 

Preverite kako lahko tudi vi izboljšate spremljanje in upravljanje svojih družbenih učinkov na tej povezavi.

goodbizinfo.

Kaj se dogaja pri nas, na Balkanu, v Evropi in globalno na področju podjetništva z družbenim učinkom? Za vse, ki želite biti na tekočem, potrebujete navdih in iščete najboljše priložnosti.